Bij Astonic zijn we redelijk "ouderwets" en toen wij hoorden dat je tegenwoordig marketing voert via de sociale kanalen, met mensen die veel volgers hebben, vonden we dat een belachelijk concept. Nee daar konden wij ons niet in vinden, mensen die van alles en nog wat gratis krijgen, in ruil daarvoor één bericht plaatsen op hun Instagram pagina klonk ons als totaal onzinnige reclame voor onze Fatbikes. Want zeg nou zelf, wie neemt zo iemand nou serieus?
Maar er werd ons van alle kanten ingefluisterd dat dit echt de manier is om je marketing en branding van de grond te krijgen. Wij persoonlijk hebben niks met de sociale kanalen, dus weten wij er ook weinig vanaf, en zo vielen wij van ons geloof. We hebben wat leuke samenwerkingen gehad op basis van het krijgen van een van onze Fatbikes als zijnde betaling. Sommige daarvan lopen nog steeds en zij gebruiken de Fatbike van Astonic nog dagelijks, je ziet de fatbike daar ook nog veelvuldig op het account voorbij komen. Super fijn om te zien dat onze toffe Fatbikes ook echt gebruikt worden door deze BN’ers en geïntrigeerd raken in hun lifestyle.