Ook het laten vervallen van de (eerste) gratis servicebeurt is als idee voorbij gekomen. Deze beurt hoort bij de aanschaf van onze bikes. Het is echt een service die je verder maar weinig ziet, maar wij vinden dat zo’n beurt gewoon hoort bij de aanschaf van een fiets in deze prijscategorie.
Idee 4: bezorgkosten in rekening brengen bij aanschaf van een fatbike
Door de extreme stijging van de brandstofprijzen is een andere optie om kosten te berekenen voor het bezorgen van onze fatbikes. Al snel was duidelijk dat wij vinden dat als je een bike koopt van deze waarde, je deze gewoon thuis gebracht moet krijgen. Daarnaast zou dit idee niet voldoende zijn om alle hogere kosten te dekken.
Idee 5: garantietermijn verlagen / minder tijd in onze klanten steken
Toen het verlagen van de garantie (van 2 jaar naar 1 jaar) op tafel werd gegooid, hebben we even uitgebreid gelachen en er verder geen woorden aan vuil gemaakt. Zo ook bij het naar beneden schalen van de klantenservice zodat we minder loonkosten zouden hebben op dit gebied. De tijd die we nemen voor onze klanten, ons uitgebreide advies, het nabellen en het persoonlijke contact zijn erg belangrijk en dit willen wij niet kwijt. Bij een bezoek aan Astonic nemen wij de tijd voor je, lichten wij je uitgebreid in over wetgeving en ga je onze fatbike testen op een rondje van minstens twintig minuten. We delen onze passie terwijl we een drankje drinken, en ook al kom je naar ons omdat je gewoon eens wat informatie wil, je bent altijd welkom zonder het gevoel te krijgen dat we je weg willen hebben.
Jammer, maar helaas…