11 juni 2024

Klant verhaal

Darren deelt zijn ervaring met Astonic en vertelt over de hoge service en kwaliteit

Onze klantverhalen zijn van grote waarde voor ons, vooral omdat we echt een verschil willen maken in onze service en altijd streven naar tevreden klanten door dat beetje extra moeite te doen. Toen ik Darren naar zijn Astonic-verhaal vroeg, waren zijn woorden echt hartverwarmend en lieten ons weten dat we op de goede weg zijn. Het is een groot genoegen om zijn verhaal met jullie te delen.

Mijn E-bike is gestolen

Mijn verhaal begint met een onaangenaam gevoel. Een van shock en leegte terwijl ik uit het keukenraam staar en besef dat mijn schuurdeur is geforceerd en mijn unimoke ebike, die geïmporteerd was uit Duitsland van Urban Drive style, is gestolen.

Al die weekenden overwerken, al de vreugde die die fiets mijn kinderen bracht tijdens onze uitjes. In duigen.

Of dat dacht ik!

Je hoort wel eens de uitdrukking 'elk nadeel heeft zijn voordeel' en nu begrijp ik het, want uit dit diefstalincident kwam een nieuw avontuur, en een nieuwe ebike, van een toen nog weinig bekend bedrijf in Europa.

Zoektocht naar vervanging

Vanaf die koude november in 2022 begon de zoektocht naar mijn vervanging!

Ik had Knaap online gevonden maar had problemen met bestellen vanuit het VK, en een nieuwe versie voor lange mensen werd steeds uitgesteld dus verloor ik de interesse...

Maar toen leidde mijn zoektocht me naar een site aan de overkant van het water, ik had Astonic gevonden! Een destijds klein bekend bedrijf, opkomend, populair in Nederland en misschien, zouden zij mijn gebeden kunnen beantwoorden!

E-bike voor lange mensen

Ze hadden e-bikes met op maat gemaakte opties voor lange mensen, een lange zitting, goede actieradius, een bedrijf met een klantvriendelijke service, kwaliteitsonderdelen, schijfremmen, en het belangrijkste, hun fietsen konden een passagier, of drie, aan!

Ik had mijn droom-ebike gevonden, maar de uitdaging was hoe ik eraan kon komen. Er was geen optie om naar het VK te verzenden. Mijn hart zonk.

Kon het worden gedaan

Na een paar weken besloot ik contact op te nemen met het team van Astonic, als laatste redmiddel, om te zien of er iets gedaan kon worden?

Anneke was briljant. Ze begreep wat ik zocht in een ebike. Ik legde uit hoe slecht de toeleveringsketen in het VK was, en hoe importrechten nu een probleem waren na de brexit. Maar haar website bood de vervangende ebike die ik zo hard nodig had en maandenlang naar had gezocht..

We spraken een prijs af om de verzend- en importkosten te dekken. Anneka legde uit dat ze dit nog niet eerder hadden gedaan, dus we moesten gewaarschuwd zijn dat ze hun best deden en de hoop hadden dat alles in goede staat zou aankomen, maar ons te laten weten als iets niet zoals het moest zijn.

Ik hoefde me geen zorgen te maken.

Alles was perfect! (Afgezien van een klein merkje op de accubehuizing dat Astonic meteen verving.)

E-bike voor avonturen

Ik gebruikte de fiets met mijn twee kinderen en we reisden mijlenver in mijn lokale stad, door bossen en langs de rivier - we hadden een geweldige tijd.

Tegenwoordig gebruik ik hem met mijn vriendin om de lokale dorpen te verkennen tijdens wat kroegentochten in de zon! En we nemen de ebike mee als we gaan kamperen, zodat we op kunnen springen en onze omgeving kunnen verkennen! Wat een briljante manier om nieuwe plaatsen te verkennen!

Ik heb onlangs de zitting aangepast, ik heb deze aangepast om een Vespa Pegasus-zadel van een motor te nemen. Ik vond de originele zitting vrij pijnlijk na enige tijd erop. Ik denk dat deze te smal voor mij was waardoor de zitpositie niet comfortabel was. Oorspronkelijk had ik motorzadelpads om de zitting gewikkeld wat een beetje hielp. Maar een permanente oplossing was nodig.

Dit is het mooie van deze e-bikes. Ze zijn volledig aanpasbaar! Zolang de aanpassingen legaal zijn, is hier in het VK geen probleem.

Uitzonderlijke klantenservice

Al met al denk ik dat Astonic een winkel in het VK zou moeten openen omdat ze zo goed zijn. De klantenservice is uitzonderlijk. Ze moeten zich zeker uitbreiden om misschien in grote hoeveelheden naar het VK te importeren met een winkel die service, reparaties en onderdelen doet, want jongen, dat zou gewoon geweldig zijn.

Voor ik het weet, zal de technologie in alle e-bikes verbeterd zijn, en zullen afstanden niet meer zo beperkt zijn zodat steeds meer mensen ze om de reeds genoemde redenen zullen kopen.

Cambridge in het VK zou een geweldige basis voor Astonic kunnen zijn in de toekomst?

Ik heb Astonic aanbevolen aan iedereen die het wil horen!!

Dus het is slechts een kwestie van tijd voordat hun expertise en klantenservice persoonlijk de oversteek maken!!

For now..

Het is een genoegen om deel uit te maken van het verbazingwekkende klantenbestand. Hartelijk dank voor uw klantenservice.

Klant ervaring met Astonic

Volg ons

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuwe E-ride

modellen.

Contact

Wij zijn maandag t/m zaterdag telefonisch bereikbaar tussen 10:00 en 18:00 uur. Een mailtje sturen kan natuurlijk ook.

info@astonic-rides.nl +31 (0)183 201 043
Beste E-Fatbike van Nederlandse bodem

Wat kunnen we voor je betekenen?

Heb je een vraag over onze e-Rides, over je bestelling of heb je speciale wensen voor jouw Astonic E-ride?